fredag 30 juli- home sweet home!


my (L) hello kitty (dålig bild)
heeeey, :) nu är jag hemma efter ha åkt bil i 4 timmar från Norrköping.
jag kom hem vid 22:30 och sen så har jag packat upp och det har till och med hunnit blivit en ny dag. det har varit 14 toppen dagar med mycket shopping och skoj. jag har typ ätit pizza varje dag och så det känns som om jag har blivit ett fetto, så imorgon så måste jag dra ut och springa, hehe.
imorgon så kommer jag också att visa det jag har shoppat, men dom vanliga bilderna som
jag tog när jag var i norrköping har min syster och hon åkte idag till turkitet så bilderna kommer kanske senare.
men nu så ska jag jag sova så natti natti.
Big Love, merelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0