måndag 26 juli

hejsan sötnosar! jag börjar typ att få ont i mina ögon bara för att jag typ
har suttit vid dator hela degen heh.
men det är ju så himla tråkigt väder så
man kan typ inte göra något. hoppas det blir super bra väder snart!
min dag kommer säkert att fortsätta med att jag kommer sitta vid datorn tills jag  somnar, hehe.
nu så börjar jag verkligen att längta hem till lilla söt falun, och alla söta människor som bor där.
när jag är här så vill jag åka hem men när jag är i falun så vill jag åka hit. men vi kommer
nog inte att kunna stanna här så länge för papi börjar jobba om en vecka.
men det som jag gillar med norrköping är att det finns affärer som inte finns i falun tex. som monki,
villa, bell, new yorker osv. så då hittar man mer kläder, så som jag har gjort! :) jag har faktiskt också
köpt en ny bikin från Cubus, ni kommer få se bilder sen.
men nu så ska jag chilla lite vid dator med musik.
så hare bäst så hörs vi.
Big Love, merelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0